ویژگی نگهداری حیوانات در پانسیون

ویژگی نگهداری حیوانات در پانسیون

عده ای در هنگام تعطیلات به دنبال پانسیون سگ می گردند و زمانی که به نتیجه نرسیده اند خیلی سریع برای آن ها قفس آماده می کنند که کار بسیار اشتباهی است. پانسیون ها در واقع محلی آرام و امن برای افرادی هستند که نمی توانند برای مدت کوتاهی از حیوانات خانگی خود مانند سگ، گربه، پرندگان و خرگوش نگه داری کنند و لازم است که این حیوانات را به محیطی قابل اعتماد بفرستند. 

پانسیون سگ چیست

پانسیون سگ تا الان اسمش به گوش هایمان رسیده است و معنی آن یکم نزدیک به مهد های نگه داری حیوانات است که نام آن ها پانسیون نگه داری سگ است، متاسفانه در بسیاری از پانسیون ها حیوان ها در قفس نگه داری می شود و شاید چند روز یک بار آن هم فقط نیم ساعت پیاده روی کوتاهی داشته باشند. البته هیچ کدام از پانسیون داران این موضوع را به صاحبان حیوانات خانگی نمی گویند و حتی به آن ها اطمینان می دهند حیوان خانگی شان در محیطی شاد نگه داری خواهند شد.

توجه داشته باشید که پانسیون سگ هم برای هر سه نوع سگ آپارتمانی، سگ شکاری و البته سگ نگهبان وجود دارد و شما می توانید با اطمینان خاطر بالا سگ های خود را به ان ها بسپارید.

معرفی ویژگی های پانسیون سگ

پانسیون های سگ ویژگی هایی دارند که باید به آن ها توجه کافی بکنید و در نگه داری پانسیون سگ حتما به آن ها توجه کنید تا به مشکلی بر نخورید. این نوع ویژگی ها شامل:

  • یکی از مهم ترین آن ها، سراغ پانسیونی برید که از شما شناسنامه حیوان بخواهد
  • به وضعیت جسمی و روانی سگ تان پس از برگشتن از پانسیون دقت کنید. خیلی از حیوانات وقتی که در شرایط نامناسبی نگه داری می شوند مشکلات جسمی و رفتاری پیدا می کنند و همین تغییرات نشان دهنده خوب نبودن پانسیون انتخابی شما است
  • قبل از انتخاب پانسیون از افراد قابل اعتماد راهنمایی بخواهید تا تجربیاتشون رو در اختیارتون بذارند و هر از گاهی سر زده به پانسیون آن ها سر بزنید تا از اتفاقات در محیط آن ها مطلع شوید.
  • سراغ پانسیون های معتبری برید که مراقبین آن ها ۲۴ساعته دارند و در تمام طول شبانه روز افراد دارای تجربه کافی در پانسیون حضور دارد.
  • عکس های ویرایش شده و فیلم های پرزرق و برق از پانسیون ها در فضای مجازی به ویژه پیج های اینستاگرام و تلگرام و … به هیچ عنوان نباید ملاک انتخاب شما باشد. بسیاری از این عکس ها و فیلم ها یا از محل مورد نظر نیستند یا در بهترین حالت ممکن و به عنوان نمونه گرفته شده اند و در نبود شما خبری از آن فضای بازی و خوشگذرانی حیوانات خانگی نیست.